dimarts, 19 de juliol del 2011

64è Cafè a El pont de Vilomara amb en Carles Cuberes

El Pont de Vilomara (Bages) 3.099 habitants
Cafè de la plaça
http://www.carlescuberes.com/
Fotografa: La noia de can Farriols
Preu del cafè 1,10€
No tenen Ratafia
Els de Barcelona son Pixapins o Camacus
A l'embotit cru allargat de porc li diuen Botifarra

Ens hem trobat amb en carles a la plaça de l'esglèsia de El Pont de Vilomara i ens han servit amb molt amabilitat un cafe, un fafè amb llet i uns entrepanets. hem estat una bona estona xerrant de la nostra professio i d'altres coses. En Carles  és un molt bon animador que estima molt la seva feina i posa moltes ganes en fer-la ben feta.  Per ell és molt important ser un bon professional. Sobint es dedica també fer formació de monitos o de grups per tal que ells mateixos puguin animar nens i nenes amb cançons i danses. Jo recordo la primera vegada que el vaig veure darrera d'un escenari en el que jo cantava amb Cavall de Cartró. Poc després ha estat ell qui puja als escenaris i fa espectacles fantàstics.

Ell és un terrassenc ben afincat en aquest poble. Aviat serà pare i diu que aqui hi esta molt be i que de moment s'hi quedarà per força temps. El pont de Vilomara és un poble amagat molt proper a Manresa. Te tots els serveis que calen i s'hi respira molta calma. HI ha un gran poligon industrial encara amb forces places per ser omplertes. M'ha explicat que en el poble hi ha gent molt diversa i curiosa. La majoria vinguts d'altres terres però que malauradament es feliciten per haver "aconseguit" no tenir nous immigrants. No hi ha gaire vida associativa però estic segur que en Carles alguna cosa farà al respecte. Ens ha fet la fotografia la mastressa de la peluqueria Farriols. No l'hem pogut coneixer gaire però ens ha semblat molt simpàtica i alegre. Finsitot jo he estat molt temptat de fer-me una esquilada.