dilluns, 30 de maig del 2011

33è cafè a La palma de Cervelló amb l'Angie

30 de Maig del 2011 La Palme de Cervelló (Baix LLobregat) 3.035 habitants

Preu del cafè 1,10
No tenen Ratafia
A l'embotit cru allargat de porc li diuen Botifarra
Als de Barcelona.....res especial a La palma n'hi ha molts que en son originaris.
Avui hem anat a dinar a Corbera de Llobregat amb l'Angie i l'Hugo i després hem baixat a La Palma de Cervelló a fer el cafè. L'hem près  al bar de l'Aliança Palmerenca. Un espai emblemàtic del poble i amb molta solera. Allà s'hi han fet moltes activitats culturals. Finsitot crec que jo hi ha actuat amb un grup de teare amateur. Amb l'Angie ja fa temps que ens coneixem del Barri de Les Corts. Junts hem compartit, concerts, correfocs, festes majors i molts activitats amb les entitats i el Casal de Joves. També hem trebalat junts i durant un temps em va ajudar molt a endreçar una mica la meva vida laboral. De fet ara també m'esta donant un cop de mà. Amb ella m'hi entenc perque suposo que en aquest aspecte de l'ordre som radicalment diferents. Ella ja fa un temps que s'ha instalat en aquestes terres i s'esta prenent un respir de vida associativa però estic segur que hi tornara "mala hierva nunca muere"......Be, ha estat una bona estona tant de dinar com de cafè i finalment m'ha regalat nespres, cireres i prunes del seu jardí. Tot boníssim!!!!