dilluns, 9 de maig del 2011

11è cafè a l'hostal cabrarès de Cantonigròs amb en Jordi

Santa María de Corcó (Osona) 320 habitants

Avui en bru i jo hem sopat amb part de la familia Boix a l'Hostal Cabrerès de Cantonigròs (Osona).
Em fet el cafè amb en Jordi i la petita Martina que corria amunt i avall amb cara de son però aguantava estoicament. En Jordi ja ens coneix de fa temps i sempre ens tracta molt be. Es dedica a vendre bona carn i avui s'ha posat la semarreta del Barça per festajar la lliga però.... haurà d'esperar a  diamarts o dimecres.
Ja fa alguns anys que ens hi reunim amb els meus tiets, cosins, mare i germanes. La idea va ser de la meva Àvia i ara com que ja no pot estar fisicament amb nosaltres aprofitem per recordar-la i ens agrada pensar que és amb nosaltres. De fet sempre la tenim molt present i forma part dels nostres caràcters i de la nostra vida perque...ens ha ensenyat tant...!!!!!!!!.
 
Preu del cafè: ???? (ha pagat la meva mare)

Als de Barcelona.....estiuejants
A l'embotit de porc li diu Botifarra
i a l'hostal tenen ratafia Bosch