dilluns, 10 d’octubre del 2011

Passejant per les Festes de Les Corts

Aquest cap de setmana hem estat al barri que em va veure néixer i créixer passejant per les places i carrers i gaudint de la festa major. En Bru no havia viscut mai aquestes festes i li he hagut d'explicar moltes coses.

La Paola i l'Esther han agafat enguany les regnes de la comissió de festes de la plaça Rosés. Aquest matí les hem visitat mentre ballaven amb els bastoners de Sants dintre de la matinal de cultura popular. Si hagués de fer uan llista d'entitats on estan ficades no hi cabria en tot el blog.


Vet ho aqui els tabalers dels Bocs de Can Rosés que aquest any fan 15 anys i dimarts faran una festassa per cel.lebrar-ho. Hi haurà els Like a Gat i els Kumbes del Mambo tocant!!


També vam estar amb els amics de la Plataforma d'Entitats Infantil i Juvenils de Les Corts dinant. Allà ens vam reunir amb algunes de les persones que actualment estiren d'aquest carro. La Clàudia, la Irene, l'Andreu i altres que han fet molta feina anteriorment per que aquest projecte de barri pugui ser una realitat. En Pablo, en Jordi i en Marc (Tedy). Jo que també hi he dedicat alguns anys de la meva vida estic molt content de poder veure com la Plataforma tira endevant i m'agrada molt compartir estones amb la gent de les Corts de tant en tant. Visca el BARRI!!!!